Servis a reklamace
Pokud máte problém s některým z výrobků, které jste u nás zakoupili, postaráme se o vás. Jak postupovat při reklamaci zboží?
Nezáruční servis a reklamace
Pokud jste navštívili právě tuto stránku, máte pravděpodobně problém s foťákem, objektivem, bleskem, stativem, nebo s některým z jiných výrobků, které jste u nás zakoupili. I v této situaci se o vás postaráme. Vyřídíme za vás veškeré záruční i nezáruční opravy všeho, co jste u nás nakoupili. Nabízíme vyřízení záručních oprav v rámci reklamace, a to platí pro u nás zakoupené výrobky. Dále nabízíme nezáruční servis na vše, co prodáváme.
Jak to funguje? Jednoduše
Doručte nám osobně na prodejnu nebo pošlete výrobek s popisem vady. V případě reklamace i s přiloženým prodejním, nebo záručním dokladem či jeho kopií. Nezapomeňte na sebe uvést kontakt, budeme jej potřebovat, abychom vás mohli informovat o stavu zakázky.
Zásilky přijímáme na adrese:
Reklamační oddělení, obchod Megapixel
MEGAPIXEL s. r. o.
Komunardů 42
Praha 7, 170 00
Osobně nás můžete navštívit na našich prodejnách v Praze, Brně a Ostravě. Pokud se pohybujete mimo tato města, můžeme vám objednat svoz pomocí PPL na naše náklady.
Chcete se ještě na něco zeptat?
Napište nám na e-mail: servis@megapixel.cz.
- Záruční servis probíhá v rámci reklamace a slouží pro případy, kdy se u výrobku projevila závada samovolně v průběhu záruční doby přístroje.
- Nezáruční servis slouží pro všechny ostatní typy problémů, tedy závady způsobené uživatelem, vodou, nebo závady, které se projevily po uplynutí záruční doby výrobku.
Kolik stojí nezáruční servis?
Vyúčtování placené opravy v rámci nezáručního servisu se skládá z níže uvedených položek, na které vám vystavíme daňový doklad.
Paušální poplatek ve výši 390 Kč
- Je vybírán při převzetí výrobku na opravu a je nevratný.
- Pokrývá náklady zprostředkovatele včetně dopravy do servisu.
Variabilní poplatek dle vyúčtování servisu
- Pokrývá náklady na zjištění závady a způsobu její opravy,
- opravu (po odsouhlasení zákazníkem),
- přepravu ze servisu ke zprostředkovateli.
Pokud nám výrobek k opravě doručíte zásilkou, naúčtujeme si za přepravu výrobku zpět k vám ve výši 129 Kč.
Detailní informace naleznete v obchodních podmínkách.
Seznam autorizovaných servisů